Yang satu ni..aduhai...
Maafla, nak menulis awal n3 je Aspen da bengang
Restaurants yang da banyak cawangan, dah diwar2kan hebat di media massa, tapi kalau servis nye hampeh...memang x leh nak di'marketing'kan oleh pengunjung
Aspen rasa serba salah jugak nak tulis n3 'menghentam' tapi Aspen rasa tulisan Aspen patut dinilai oleh pihak pengurusan restoran tu sendiri, so they would improve...dan kepada pengunjung2 lain, at least this could be an early warning. Jgn nanti ada yang mengamuk di meja makan.
Kisahnya....
Malam Sabtu. Lepas bawak Adik ke Klinik Ajwa di Sek. 7, kami pun macam biasa...jalan-jalan cari makan.
Ternampak Restoran Sekinchan Ikan Bakar yang baru setup. Signboard dia...sangat menyelerakan.
Okla,
Malas nak ceciter pepanjang, dan kamera Aspen pun seakan xder mood nak bercakap...Aspen pendekkan citer. Selepas 45 minit menunggu, hanya Ikan Bakar (ikan keli seekor + ikan paru 1/4 ekor) dan udang bakar (5 ekor size L) yang sampai.
Nasi xdak, air haprak langsung x mai! Cicah pun tarak!!
Selepas 30 minit kemudian, dan selepas 5 waiter dan 2 waitress dipanggil...Aspen kena pi amik nasi sendiri!!! Dan kemudian....kami makan terkulat2 tanpa air sampai sudah. Orang tanya Aspen, kenapa stay? Sebab...anak Aspen kelaparan dan dorang da sibuk sangat meratah udang.
Signboard yang menarik Aspen dan Hubby
Menu yang agak2 cam mahal sket la
Another huge signboard
Berapa Aspen kena?
RM86.70 --- Rasa cam nak maki kan?
Kenangan Mesti Simpan
Tapi yang ni Aspen simpan untuk jadi serik...maafla Datuk Jamal
sabarnya kau!!!
ReplyDeleteDrSinga: Sabar x sabar gakla....maki2 gakla org kat situ...tapi depa wat derkkk je!!!
ReplyDeletebengang kanns.. uhuhu
ReplyDelete